Petak , 7.5.2021. | 08:38

Pretraživanje

ME4CataLOgue 

Događanja

 

Radionice za nastavnike

 

Radionica za nastavnike na TFR

Objavljeno: 20.5.2014. | 20:35
|

3. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 16.05.2014.

Radionica za nastavnike na TFR : 3. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 16.05.2014.

Trening za nastavnike: 3. radionica 2. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 16. svibnja 2014. godine.

Nastavak treninga o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom VREDNOVANJE TEMELJENO NA ISHODIMA UČENJA održale su ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Radionica je bila usmjerena na metode vrenovanja obzirom na ishode učenja, načine ocjenjivanja te utjecaj povrtane informacije vrednovanja studenata na njihovu uspješnost.

 
Objavljeno: 20.5.2014. | 20:30
|

2. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 09.05.2014.

Radionica za nastavnike na TFR : 2. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 09.05.2014.

Trening za nastavnike: ​2. radionica 2. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, ​9. ​svibnja 2014. godine.

Trening o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom ​NOVE METODE POUČAVANJA U PRISTUPU USMJERENOM NA STUDENTA  održale se ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci.

Uvodni dio radionice bio je usmjeren na ​odnos učenja i poučavanja te pristupe poučavanja. 

Prezentirana su kostruktivistička shvaćanja učenja i način obrade informacija te pristupi učenju.​
​ Analizirane su metode u poučavanju usmjerenom na studenta te iskustveno učenje i refleksija. Na primjerima vlastitih ishoda učenja ocijenjene su primijenjene metode poučavanja te je napravljena refleksija temeljem naučenih sadržaja.
Objavljeno: 30.4.2014. | 10:39
|

1. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 25.04.2014.

Radionica za nastavnike na TFR : 1. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 25.04.2014.

Trening za nastavnike: 1. radionica 2. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 25. travnja 2014. godine.

Trening o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom DEFINIRANJE I PRIMJENA ISHODA UČENJA U PREDDIPLOMSKOM I DIPLOMSKOM STUDIJU održale se ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Uvodni dio radionice bio je usmjeren na planiranje kurikuluma obzirom na na ishode učenja i razvojne osobine studenata. Analizirane su propisane kompetencije koje stječu studenti završetkom studija i njihova povezanost s ishodima učenja predmeta na kojima polaznici treninga sudjeluju u nastavi. Predloženo je promišljanje za definiranje ishoda učenja s ciljem konstruktivnog poravnanja na studiju strojarstva.

Objavljeno: 30.4.2014. | 10:31
|

3. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 11.04.2014.

Radionica za nastavnike na TFR : 3. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 11.04.2014.

Trening za nastavnike: 3. radionica 1. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 11. travnja 2014. godine.

Nastavak treninga o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom VREDNOVANJE TEMELJENO NA ISHODIMA UČENJA održale su ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Radionica je bila usmjerena na metode vrenovanja obzirom na ishode učenja, načine ocjenjivanja te utjecaj povrtane informacije vrednovanja studenata na njihovu uspješnost.

Objavljeno: 30.4.2014. | 10:29
|

2. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 04.04.2014.

Radionica za nastavnike na TFR : 2. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 04.04.2014.

Trening za nastavnike: 2. radionica 1. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 4. travnja 2014. godine.

Nastavak treninga o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom DEFINIRANJE I PRIMJENA ISHODA UČENJA U PREDDIPLOMSKOM I DIPLOMSKOM STUDIJU održale su ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Radionica je bila usmjerena na metode učenja i poučavanja obzirom na ishode učenja.

Objavljeno: 24.3.2014. | 13:59
|

1. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 21.03.2014.

Radionica za nastavnike na TFR : 1. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 21.03.2014.

Trening za nastavnike: 1. radionica 1. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 21. ožujka 2014. godine.

Trening o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom DEFINIRANJE I PRIMJENA ISHODA UČENJA U PREDDIPLOMSKOM I DIPLOMSKOM STUDIJU održale se ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Uvodni dio radionice bio je usmjeren na planiranje kurikuluma obzirom na na ishode učenja i razvojne osobine studenata. Analizirane su propisane kompetencije koje stječu studenti završetkom studija i njihova povezanost s ishodima učenja predmeta na kojima polaznici treninga sudjeluju u nastavi. Predloženo je promišljanje za definiranje ishoda učenja s ciljem konstruktivnog poravnanja na studiju strojarstva.

Projekt provode :

ME4CataLOgue :
ME4CataLOgue :
ME4CataLOgue :
ME4CataLOgue :
ME4CataLOgue :