Radionica za nastavnike na TFR
3. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 16.05.2014.
Trening za nastavnike: 3. radionica 2. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 16. svibnja 2014. godine.
Nastavak treninga o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom VREDNOVANJE TEMELJENO NA ISHODIMA UČENJA održale su ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Radionica je bila usmjerena na metode vrenovanja obzirom na ishode učenja, načine ocjenjivanja te utjecaj povrtane informacije vrednovanja studenata na njihovu uspješnost.
2. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 09.05.2014.
Trening za nastavnike: 2. radionica 2. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 9. svibnja 2014. godine.
Trening o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom NOVE METODE POUČAVANJA U PRISTUPU USMJERENOM NA STUDENTA održale se ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci.
Uvodni dio radionice bio je usmjeren na odnos učenja i poučavanja te pristupe poučavanja.
Prezentirana su kostruktivistička shvaćanja učenja i način obrade informacija te pristupi učenju.
Analizirane su metode u poučavanju usmjerenom na studenta te iskustveno učenje i refleksija. Na primjerima vlastitih ishoda učenja ocijenjene su primijenjene metode poučavanja te je napravljena refleksija temeljem naučenih sadržaja.
1. radionica 2. turnusa za nastavnike na TFR, 25.04.2014.
Trening za nastavnike: 1. radionica 2. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 25. travnja 2014. godine.
Trening o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom DEFINIRANJE I PRIMJENA ISHODA UČENJA U PREDDIPLOMSKOM I DIPLOMSKOM STUDIJU održale se ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Uvodni dio radionice bio je usmjeren na planiranje kurikuluma obzirom na na ishode učenja i razvojne osobine studenata. Analizirane su propisane kompetencije koje stječu studenti završetkom studija i njihova povezanost s ishodima učenja predmeta na kojima polaznici treninga sudjeluju u nastavi. Predloženo je promišljanje za definiranje ishoda učenja s ciljem konstruktivnog poravnanja na studiju strojarstva.
3. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 11.04.2014.
Trening za nastavnike: 3. radionica 1. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 11. travnja 2014. godine.
Nastavak treninga o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom VREDNOVANJE TEMELJENO NA ISHODIMA UČENJA održale su ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Radionica je bila usmjerena na metode vrenovanja obzirom na ishode učenja, načine ocjenjivanja te utjecaj povrtane informacije vrednovanja studenata na njihovu uspješnost.
2. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 04.04.2014.
Trening za nastavnike: 2. radionica 1. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 4. travnja 2014. godine.
Nastavak treninga o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom DEFINIRANJE I PRIMJENA ISHODA UČENJA U PREDDIPLOMSKOM I DIPLOMSKOM STUDIJU održale su ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Radionica je bila usmjerena na metode učenja i poučavanja obzirom na ishode učenja.
1. radionica 1. turnusa za nastavnike na TFR, 21.03.2014.
Trening za nastavnike: 1. radionica 1. turnusa za nastavnike na Tehničkom fakultetu u Rijeci u sklopu projekta ME4CataLOgue održana je u petak, 21. ožujka 2014. godine.
Trening o metodama poučavanja i ishoda učenja za nastavno i administrativno osoblje na Tehničkom fakultetu u Rijeci, pod nazivom DEFINIRANJE I PRIMJENA ISHODA UČENJA U PREDDIPLOMSKOM I DIPLOMSKOM STUDIJU održale se ekspertice prof.dr.sc. Svjetlana Kolić-Vehovec i Izv.prof.dr.sc. Sanja Smojver-Ažić sa Odjela za psihologiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Uvodni dio radionice bio je usmjeren na planiranje kurikuluma obzirom na na ishode učenja i razvojne osobine studenata. Analizirane su propisane kompetencije koje stječu studenti završetkom studija i njihova povezanost s ishodima učenja predmeta na kojima polaznici treninga sudjeluju u nastavi. Predloženo je promišljanje za definiranje ishoda učenja s ciljem konstruktivnog poravnanja na studiju strojarstva.